ceylinece Arkadaşlar merhaba 4 ay 10 günlük bi bebeğim var. Gece uykusundan saat başı uyanıp emmek istiyor halbuki karnı tok sadece 2 dakika emip geri uykuya geçiyor böyle bi durum yaşayan var mı sebebi ne olabilir?
Mutlubebis ceylinece 4. Ay atağı varmış sanırım burada konuşuluyordu onunla ilgili olabilir başlıklarda arayın isterseniz 🌸
Happygirl10 ceylinece her uyandığında tok olduğunu biliyorsanız emzirmeyin derim uyumasını sağlayın emziğini falan verin ağzına . Alışkanlık haline getirir ve gece emmesini bırakması da zor olur siz de yorulursunuz. Ben uykuya yatmadan emzirip 6 saat sonra emziriyordum 4 aylıkken çünkü artık 6-8 saat beslenmeden durabilirler gece
ceylinece Mutlubebis yani atak belirtisi gibi değil çünkü huysuz felan değil ama olabilir her bebekte atak aynı değil sonuçta teşekkür ederim cevap için🥰
ceylinece Happygirl10 bazen emzikle uyuyor tekrar ama bazen emziği atıyor ve sürekli kıpırdanıyor bi zamandan sonra ağlamaya başlıyor bende emziriyorum zaten ikimizinde uykusu mahvoldu. Biz normalde de hiç o kadar uzun süre aralıksız uyumadık eskiden yine 3-4 saat aralıksız uyurdu o zamanları bile özledim
ceylinece serenaysimsek evet bunu da deniyorum bu şekildede tekrar uyuduğu oluyor ama bunu en fazla 1-2 kez yiyor sonra illaki emmek istiyor aslında mesele sürekli uyanması yoksa tekrar uykuya geçmesinde bi problem yok🥰
ceylinece Melis1661 emzik veriyorum ama sürekli emzikle kandıramıyorum 1-2 kez alıp uyuyor sonra almıyor