Merhaba guzel anneler moralim asiri bozuk.. kizim 2ay 9 gunluk 1-2 haftadir popusuna pisik kremini surerken elime puturlukler geliyordu,bende belki kakasini yaparken ikiniyodur diye pisik kremi surup kapatiyordum aptallik.. bugun baktim beyaz puturlikler mantarmis internetten gordum. Hemen doktoruna yazdim onceikle sakin olmami soyledi verdigim tepki uzerine bu olumcul bisey degil bu panikle bebegede sutunle geciyor lutfen yapma dedi. Bende sanirim panik atak oldu cocuktan sonra.. pisik kremi olarak mustela kullaniyordum bezde prima. Ama pisik kremimizi 2.alisim dogdu dogali ve 2 hafta evvel aldim yeni aldigim musteladan sonra oldu. Doktor pisik kremide yapmis olabilir degistir sudocrem dene kuru tut biraz takip et kasinti e yanma kizariklik olursa ggetir antibiyotikli krem yazariz dedi bin kere korkulcak biseyi olmadigini falan anlatti yazik zaten cocuk doktorumu psikolog mu adam sasirdi benden sonra.. size soracagim su ki ekstra neler yapabilirim hizli gecsin diye yardim edin lutfen😔