asyajafar23 Merhabalar. Oglu 2yas 5 aylik. Uykuya daldiktam sonra sol elini yumruk yapiyor. Ben avcunu aciyorum, biraz geciyor bi bakiyorum yine yumruk yapmis. Acaba normal mi ? Bi fikriniz var mi ? Boyle bir seyle karsilastiniz mi ?