Metehan123 Kizlar oglum 8.5 aylik su 1 haftadir yemek yer yemez kaka yapiyo hemen gunde 3 tane rahat dolu kakali bez atiyorum normal mi ya baska bi sikintisi yok atesine de bakiyorum normal sinirim bozuluyo artik
Badehandeyldz Metehan123 3 kere normal bence neden siniriniz bozuluyor ki doğal olarak yediğini çıkarıyor kabız olsa daha mı iyi
Metehan123 Sarasa ay kilo almiyo gecen ay kilo vermis ustune demiri dusuktu kan ilaci kullaniyoruz ustune her corbasina irmik un katiyorum falan icini tutsun diye ama yok
Metehan123 Badehandeyldz kabiz olmasindan tabiki iyi de kilo alamiyo gecen ay kilo verdi ustune o yuzden icinde durmuyo sanki karni hemen bosaliyo
Sarasa Metehan123 hareketleniyorlar dış dönemi vs ama siz rahat etmek istiyorsaniz bir tahlil yaptırın neden almadığı anlaşılır alerjik bir durum olabilir keçiboynuzu özü icirin iştah açar
Badehandeyldz Metehan123 ek gıdada katı beslenmeye başladınız mı? Dişi yok demeyin damağı ile ezip yutuyor şuan 7 ay 4 günlük oğlum hiç çorba içmez hep katı yer. Sabah pankek öğlen elma rendelerim öğleden sonra tavuk akşam ne sebze varsa ezer yada küçük parça şeklinde yoğurtla yer. Biraz çorba türünü azaltın katı gıda verin kilo alacaktır
Metehan123 Badehandeyldz bacim herseyden yiyo zaten kasik reddettigi icin hep pankek mucver helva tarzi seyler yapiyorum irmik katiyorum un kavurup yapiyorum falan
Metehan123 Sarasa keciboymuzu ozu degil de unu kullaniyorum bikac gundur ishal gbi degil bi dr gitsek iyi olcak ya kafama cok takiyorum
Sarasa Metehan123 gidin içiniz rahatlar en azından kaka yapması önemli değil ama kilo almaması onemli özü pekmez aslında iştah için iyi oluyor