Eliz_2727 canım benim ikizlerim de 10 aylıklar. Emziriyorum da ama ikisine yetmiyor hâliyle. İlk aylarda Aptamil kullanıyorduk sonra biz de Bebelac Gold e geçtik fiyatları aniden uçurdular diye sma ya geçtik. Benim bebeler zaten küçük dogdular hâlâ küçükler ve ek gıdayı da düzenli ve güzel yemiyorlar. Bence artık mamayı azaltıp ek gıdaya ağırlık vermeli. Kiloyu artık mamadan değil ek gıdadan almalılar ama işte benim eşekler yemiyorlar