Merhaba kızlar. Eşim 1 senedir ishal. Doktora gitti defalarca ama sebebini bulamadılar. Reflor kullanıyor biraz düzelir gibi oluyor ama ne kesin çözüm ne de tam çözüm. Aktarlar denedik, ilaçlar denedik, yöntemler denedik yine de çözüme ulaşmadı. Çok üzülüyorum zaten zayıftı 10 kilo verdi bu hastalık yüzünden. Kolonoskopide birşey çıkmadı. Başına gelen, tanıdığı olur duyduğu olur. Birşey bilen varsa Allah rızası için söylesin. İstanbul Anadolu - Kocaeli bu taraflarda doktor bilen çare bulan yazsın ne olur.