_YanakReisinAnnesii Süt yumurta tavuk susam alerjimiz var 1 aydır aptamil pregomin as kullanıyoruz sadece mamayla besleniyor ama egzamasında en ufak bir hafifleme yok gittikçe bütün suratına yayılıyor gerçekten çok üzülüyorum artık yavrumun suratına baktıkça , kaşıntıdan uyku uyuyamıyor 😔 mamayı falan mı değiştirmek gerekiyor ne yapmalıyım başına böyle bir durum gelen var mı acaba ne yaptınız 🙏
goktugmom_061220 _YanakReisinAnnesii Geçmiş olsun. Oğlumun da egzama ile başladı alerjisi. Kan testinde yalnızca süt ürünleri proteini ve yumurtaya alerjisi çıkmıştı. 1 yaşında. 1 yaş aşısını sağlık ocağı yapmadı alerjiden dolayı. Bugün hastaneye götürdüm. Deri altı testi yapıldı. Çoklu besin alerjimiz çıktı. Bio Dermanın ürünleri ile şükürler olsun egzamayı yok denilecek kadar azalttık çok şükür. Size de tavsiyem Bio Derma’nın nemlendiricisini ve şampuanını kullanmanız. Nemlendiriciyi günde 5-6 kere sürebilirsiniz. Ne kadar nemlendirirseniz o kadar çabuk atlatırsınız.
Tirtil35 _YanakReisinAnnesii valla gördüğüm bütün egzama alerji postlarına yazıyorum benim çocuğumda aynılarini yaşadı heryeri kasinmaktan kanıyordu tüm vucudu bide bize kortizonlu kremler verdiler kullandım geçti ama 3 gün sonra daha beter cıktı ve bana sürekli nemlendirici kullan dediler piyasadaki çoğu nemlendiriciyi kullandım yok daha beter oldu burda bi iki kişi Instagramdan bi aktarci dediler inanmayarak satın aldım okadar memnun kaldım ki 3 gün oldu kullanmalı çok azaldı oyuzden her gördüğüm posta yazıyorum
Altaycenk Ay bende aynısını yaşıyorum mamayı değiştirmeyı duşunuyorum bizde evolvia kullaniyoruz ama doktor mevsimsel de olabilir dedi , dişariya çıkarma bir şimdilik dedi yarın başka doktoro götürecegim , Allah şifa versin zor bir durum ,
_YanakReisinAnnesii Altaycenk gerçekten çok zor bize de dedikleri yaşını bekleyeceksiniz yaşından sonra hafiflemeye başlayacak 🙄😒 ama çocuğum şuan mahvoluyor elimden birşey de gelmiyor
_YanakReisinAnnesii goktugmom_061220 inanın kullanmadığım nemlendirici kalmadı günde bir çok kez sürüyorum ama yok gram hafiflemiyor gittikçe suratına yayılıyor bu ara iyice kötü oldu kaşımaktan her yerini kızartıyor 😔😰
goktugmom_061220 _YanakReisinAnnesii O zaman size tavsiyem bebeğinizi acil dermatoloji doktoruna götürün. Çok geçmiş olsun
_YanakReisinAnnesii Tirtil35 lokman aktar mı adı sinem hanım diye birisinin sayfası o mu bahsettiğiniz acaba bende ordan aldım bugün elime ulaştı merakla bekliyorum süreç nasıl ilerleyecek nasıl kullanıyorsunuz biraz bilgi verir misiniz rica etsem son umudum bu kaldı çünkü
Tirtil35 _YanakReisinAnnesii ay evet ben 3 gündür kullaniyorum baya azaldı okadar iyi nemlendiriyorki hayrete düştüm benim bebeğimin sac diplerinden tutun ayaklarına kadar egzama ve sürekli kasiyordu beyaz krem mukemmel birşey gönderdikleri sabunda çok güzel yumusacik yapıyor kullanirken yememiniz gerekenler var ona uyun dedi sadece
_YanakReisinAnnesii Tirtil35 yaa inşallah bize de iyi gelir bizim egzamamiz yara oldu bildiğiniz çok ağırlaştı sizinde mi öyle acaba biz sadece alerji mamasıyla besleniyoruz birde kremler günde 1 kere dedi ama birkaç kere sürsem olur mu ki siz nasıl yapıyorsunuz
Tirtil35 _YanakReisinAnnesii evet benimde yaraydı bide kasidikca daha beter oldu cocugun ’ten rengini unutmuştum benimki bi turlu mamayı kabul etmedi anne sütüyle besliyorum sizin işiniz daha kolay inşallah ben sabah sarı kremi akşam banyo yaptırıp beyaz kremi kullandım bide bence bizim çocukların kimyasallara ve giydiği kıyafetlere falanda dikkatli olmamız lazim çünkü benim kızıma mesela kullandığı sampuan bile sıkıntı çıkartıyordu bütün sampuan ve kremleri denedim bide sampuansiz ılık suda rahatlatmıştı en azindan alevini almıştı ama sabununda beğendim sizede iyi gelir insallah