eebebegimeee altkaynarcada oturuyorum biraz teksasa benziyor ama yavaş yavaş nezihleşiyor siteler yapıldıkça 😂
kurtköyde çok site var o yüzden daha nezih ama kiracı olarak gelicekseniz kiraları çok yüksek ve araç olmadan merkeze gelmeniz zor baya uzak kalıyor