Arkadaşlar merhaba. 50 günlük bebeğim var önceden saatlerce emerdi. Ama şimdi iki üç çektikten sonra boğulacak gibi olup kriz geçirir gibi ağlamaya başlıyor. Yatarak emziriyorum, tazyiklidir diye makas tutuşu yapıyorum ama yine de bağırıp bırakıyor😞 aynı durumda olan var mı?