ceyhunun_annesi 7 ay 13 günlük oğlum dış cikariyo kaç gündür o kadar çok bagiriyo ki bugün sesi kısıldı ne iyi gelir ne verebilirim bilgisi olan var mı 😪😪
Momandbabyy ceyhunun_annesi bol bol sıvı tüketsin. Emziriyorsanız daha sık emzirin. Benim de oğlum aynı şeyi yaşadı. Elimden geldiği kadar emzirdim ve mama verdim. Bir haftada toparladı çok şükür.🙏
Birannebirbebek7 ceyhunun_annesi bogaz için değil ama diş çıkarma döneminde kurtarıcımız oldu bogazına ne iyi gelir bilemiyorum geçmiş olsun
ceyhunun_annesi Birannebirbebek7 teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏🏻 dış jeli gibi kullanılıyo değil mi bu tetavil
Birannebirbebek7 ceyhunun_annesi diş jeli gibi değil tetagil toz halinde ister parmağınıza döküp diş etlerine sürün ister varsa bebeğinizin diş fırçasına döküp onunla fırçalayın tamamen bitkisel ve zararsız
Birannebirbebek7 Ozgeakah parmağıma döküp diş yerlerine damağına sürüyorum ya da diş fırçası var oğlumun aynı zamanda diş kaşıyıcı ona döküp onunla sürüyorum