esrefiMahlukatAnasi Damalakkoo astronot almadım, welsoft tüylü tulumlardan aldım. Epey sıcak tutuyor. Ama benim bebeğim henüz yürümüyor. Dışarda yürüyecek durumda olsa sanırım astronot alırdım. Daha sıcak tutar gibi geliyor ☺️
irva Damalakkoo Oğlum yürüdüğü için astronot almadım hareketini kısıtlıyor.Bir kaç tane mont kaban aldım.
ikizlerinannesi2985 Damalakkoo astronotlar yürümeyenler için iyi, hareketler kısıtlıyor çünkü. Ben de o yüzden normal mont aldım ama çok gözüm vardı astronot montlarda
aytendo_ @Damalakkoo oğlum 9 aylık welsoft tulum kullanıyorum sıcak tutuyor hemde ama eğer yürüseydi normal kalın içi tüylü montlardan alırdım 😊
Damalakkoo bikerem Polatlı gibi tulumlar var onlar rahat mı sizce bikerem Han30 ikizlerinannesi2985 aytendo_
Han30 Damalakkoo astronot da var normal montda. Ama ben astronotu 2 kez anca giydirdim. Bebek arabasında kayıyor, kucagımda kayıyor pek begenmedim. Kalın montt aldım o daha rahat