feyzaatasever Utanıyorum ama soracağım. Bekarken göğüslerim zaten küçüktü. Şimdi de 2 çocum emzirdim ama bi değişik . Yani fısaldı sanki iyice. İşleri bomboş psikolojim alt üst. Benzer durum yaşayan var mı ?
Deletedmom_36 feyzaatasever Birkacgun sisirilmis balonun havasi sonup kuculuyor ya fallos oluyor onun gibi dimi. Merak etme cogumuz oyleyiz🥲
Deletedmom_101 feyzaatasever ilk bebeğim birini çok birini az emzirmişim on gün sonra 4 aylık olacak üstelik biri büyük biri küçük ve gözle görülür biçimde 😂 beterin beteri var 😂
Serife00 Göğüs değil meme neden çekiniyorsunuz meme demeye anlamıyorum Kİ hemcinslerimi onun adı me-me sıradan bir organ işte
Rubab_Mommy feyzaatasever Annelerin %80 oyle maalesef.Başlarda takiyodum artik takmiyorum napimm boyle yani🥲
Yigitannesii feyzaatasever sadece 3 ay slikon ucla emdi 1 ayda sagdim. Şuan 10 aylık hala duzelmedj fisssss resmen :((((
Slyshn feyzaatasever içi fısladı dışı sarktı benimkiler emzirmelerden sonra feleğini şaştı diyebilirim napiyim iki çocuk emzirdim biri hala emmeye devam ediyor emmeyi bırakınca göğüs küçültme/toparlama ameliyatı olucam eşime de söyledim başta karşı çıktı sonra çok istediğim için ok dedi🤷♀️
Elifeylemm25 Gunsss emzirirken bile sütyen kullanmaya devam etmek😉 niyetim sarkma olmasın değildi aslında ama bir gün bile sütyensiz durmadım alışmışım rahat edemiyorum. Asla sarkma, fısalma vs olmadı çok şükür 😌