Yaklaşık 8 yıldır saç koparma hastalığım var. Tıptaki adı Trikotillomani. Zaman zaman azaldığı , hatta yolmadığım zamanlarda oldu ama tam olarak geçmedi. Kaç doktora gittim kaç ilaç kullandıysam olmadı . Saçımın bir kısmı kelleşmiş durumda . Kendime hayrım kalmadı. 4 aylık bir kızım var. Yolmaktan bazen onunla bile ilgilenemiyorum. Bu durum iyice canımı sıkmaya başladı. Çok yoruldum artık. Aranızda benim gibi olan var mı? Ne yapabilirim nasıl kurtulabilirim bilmiyorum artık