Benimki de 2 ay 24günlük😊bizim ki kolik bebek olduğu içinde genelde uyumuyor o yüzden atak haftası mı acaba diye düşünmüyorum hiç derin dalamıyor ayağımda sallıyorum 10 dakka sonra uyanıyor dün gece kaç kez uyandı ona rağmen hala daha uyuyası yok bizde bugün duş aldık ama uykusunu hiç etkilemedi gene uyumadı