tugceyildiz Kızlar hiç kullanmadım. Sadece biberonunu kullandım poşetinde olduğu gibi duruyordu. Almak isteyen var mıı?
tugceyildiz https://imgyukle.com/i/oRhBcp https://imgyukle.com/i/oRhsJ6 https://imgyukle.com/i/oRhp3y https://imgyukle.com/i/oRhhZx
Premsesannesi355 minnakimm sagmakla artcagini pek sanmıyorum bebeğin ne kadar çok emerse o kadar çok artar sütun bol bol su iç kuzum