Nazoo_00 Merhaba anneler, nemlendirici losyonu bebeginizin yüzüne de sürüyor msunuz, ben sadece vücuduna sürüyorum, yüzüne de süreyim mi, ya da yüzünü nasil nemlendireyim
bisenakillisinzaten Nazoo_00 yüzü iÇin ayriyeten mustelanın cicastel kremini kullanıyorum pamuk gibi oluyor. Öncesinde losyon sürüyordum ama bu krem kadar güzel değil