Kizlar bebegim 7 aylik. Ek gidaya da basladigimiz icin artik diyet yapabilirim, dogum kilolari icin diye dusundum. Sadece seker ve ekmegi kestim. Corbami salatami ana yemegimi yiyorum, meyve yiyorum bol bol su iciyorum. Yani cok kati bir diyet degil. 4 kilo verdim cok sukur ama sutum azaldi ciddi sekilde. Acaba ek gidaya gecmenin de etkisi var midir? Diyet bu kadar sut azaltiyosa hic kilo veremicem mi ben🤣