gamzeyilmazyildizz Bedsssss Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesinde yaptırdık. Randevu almak biraz zor özel muayenehanesine gittik ordan yönlendirildik ama Profesör tarafından yapıldığı için gözüm kapalı yaptırdım 23 günlüktü şimdi 2 ayı bitti :)
Serenaycaner Ben özel hastanede yaptırdım çokta memnun kaldım korona yüzünden ameliyathane ye almadılar bizi ama resim falan çekmişler hemşireler ve doktorumuz çok iyi bir adamdı
irva Bedsssss 3.5 aylıkken yaptırdım şuan 13.5 aylık oğlum.Pandemi sebebi ile yanına girmedik.Çocuk cerrahına randevu aldık muaynesini oldu sonra gün verdi doktorumuz.