Wolverine eşimle bekarken rakı soframızda hayaller kurarken çok Sezen Aksu dinlerdik ve hep bu ismi koyucamızı söyler dururduk ve öyle de oldu 🥲☺️ Teşekkür ederiiiimmmmm yalın da inanılmaz güzel bi isim adı üstünde derler ya hani. Yalın gibi işte miiisss