tubikk44 Kızım 20 aylık bugün kontrole gittik 9 kilo geldi Dr zayıf dedi bu mamadan verdi yarın başlayacağız deneyip faydasını yada zararını gören var mı doğru dürüst birşey yemiyor kaşık görünce kafa çeviriyor çok zorlanıyorum ve üzülüyorum