tenceretavakuskana Aynen canım, bu dişleri aksatmamak gerekmiş gerçekten. Ben hep ertele ertele böyle oldu sanırım. Doktorum ne derse o şekilde ilerliyorum canım, teşekkür ederim tavsiyen için ❤️ İltihap oldu zaten, akşamüstü dışardan görünür şekilde de şişti bir güzel 😅 Antibiyotik bitimini bekliyorum, umarım küçük acılarla kurtulurum 🙏🏽