Klymeneninatlasi senemmgncr bebeği ayakta sallamak bebeği sersemletip bayıltıyor diye bir şeyler okumuştum daha yeni doğmuş annesi koy göğsüne pışpışla ☺️
senemmgncr Pamukoglum_0 kuş kadarlar tabi ama benim el bilegimde incinme var ondan tutmakta zorlanıyorum
Pamukoglum_0 senemmgncr ayağınızda hafif sallayabilirsiniz demek istedim zaten kucağınız için demedim
Senemmm11 senemmgncr hiç sallamaniza gerek yok. Karnini doyurun gazını alın zaten günün yarısından çoğunu uyuyarak geçiriyorlar. Karnı doysun gazı olmasın rahat rahat uyur. Ne ayakta ne kucakta ne beşikte hic sallamayın