Bedsssss bence yaptırın biz yaptırdığımızda 5,5 aylıktı ve aşşırı hareketliydi daha dönemiyordu ama sürekli altını değiştirirken ellemek istiyodu elini atıyodu 1 yaşında aşırı hareketli olur daha bilinçli olur merak eder ellemek ister daha çok bence ,daha çok hareketlenmeden yaptırın öyle bi zorluğu yok 1 yaşında yaptırınca az mı ağlıcakmış daha çok anlar daha çok ağlar ,acıyı çok hissetmiyolar gerçekten biz sadece 2 gün calpol verdik baktım ağlamıyor dedim canı yanmıyor demek ki ağrı kesici vermeye gerek duymadım bile sadece ilk çişini yaptığı zaman çok ağladı oğlum ben şimdi yaptırmanızı tavsiye ederim