Deryakalemarslann Bebeğime bugün 4. Ay aşılarını yaptırdık ateşi alından 38,2 calpol verdim kaş derece olduğunda doktora götürmeliyim
Cemile17 Deryakalemarslann bizim doktorumuz 39 olunca gelin demiişti bize ataşelik bi durumu olursa diye
eceunverkanra Deryakalemarslann Merhaba oncelikle gecmis olsun. Asi sonrasi ates normal kabul edilir genelde de 2gun icinde kendiliginden biter bu nedenle siz atesini kontrol altinda tuttuktan sonra endiselenmeyin☺️