Anneler bebeğim kakasını yapardı önceden her bezde görürdüm en azından ,iki gündür sadece dün akşam ishal gbi cok sıvı yaptı baya , daha da yapmadı acaba doymuyo mu ?çünkü doktor demişti kakasını yapıyorsa doyuyor demek endişelenme diye , sizce bebeğim tam doymuo mu ? 1 ay 4 günlük bebeğim bu arada