Kizimmmmm3434 merhaba, çok geçmiş olsun. Ihlamur ben aynı aylarda vermiştim, çay kaşığı ile de değil üstelik, biberonla vermiştim 15-20 mldi galiba. Doktoru da sanki verebilirsin demişti diye hatırlıyorum. Yine de daha iyi bilen arkadaşlar vardır. İnşallah kısa zamanda daha iyi olursunuz.