Yazannesi1 Gizoooo ben yurt dışındayım burada bulamadım ama bu dediğim markanın özellikle bebek için ürünleri var mış 🙂 bir tanıdığım 4 yıldır bebeğine kullanıyor oda memnun bende sipariş verdim umarım faydası olur 🙏🏻
Doga_sever Gizoooo suan benim oglumun yanaginda da kucuk noktasinda kuruluk var. Saha once yasadigimiz icin egzama oldugundan eminim. mudahale edilse bile uzun suren bir rahatsizlik. İkinci gunu doktora gittim. İki tane krem yazdi onlari kullaniyoruz.
Doga_sever Beratberen34 vucuduna yayilmiyorsa alerji degil midir? Benim ogluminda sadece yanaginin kucuk bolumunde cikiyor. Doktor cildi kuru demisti. Ama hic alerji testi filan yapmadik
Ylcnbsr Ttugbaa hiç bekleme canım bende doktor doktor gezdim inan almadığım nemlendirici kalmadı şifayı bunda bulduk şükürler olsun 18 aylık kızım şuan 1 aylıkken başlamıştı bizde 4 aylıkken buldum bunu 🤲🏻
ipekk96 Gizoooo bizimde aynı şekilde olmuştu krem sürdüğüm halde günlerce geçmemişti taki alerji yapan besini bulunca dek, alerjik besini kesince 2güne geçti