Doktoruma mesaj attım ama saat geç olduğundan galiba dönemedi bebeğim 8 günlük 6.günde göbek bağı düştü göbeğinin üstünde kabuk var hala daha banyo yaptırmadık az önce altını değiştirirken zıbına kan bulaştığını gördüm 3 4 damla kadar normal mi bu durum