Egemom21 Kızlar eşim oğlumun mamasını hazırlarken yanlışlıkla 60 cc 3 ölçek mama atmış bir risk olur mu acile götürelim mi 3 kez ögürdü ama çıkarmadı kusamadı of ya nasıl sinirlendim 😞
Egemom21 Lidya-t Tamamını içti birde ondan sonra eşime 60 cc 2 ölçek attın dimi diyince 3 ölçek attım ya dedi kafası dalmış korktum 😞
Egemom21 Danerys Kafası dalmış bir daha hazırlamayacam ben mamayı dedi korktu birde bebeğimiz prematüre yeni çıktı yoğunbakımdan🥲
Danerys Egemom21 geçmiş olsun. Ya korkmayın hiç. Bişey olmaz. Olur öyle arada. Hepimiz yapıyoruz ilaç değil ya sonuçta
Melosing Hiç korkmayın iyice doymuştur bebiş yarasın☺️ Sadece uzun süre yapılırsa kabızlık riski var o kadar
Egemom21 Melosing İlk bebeğimiz ondan herşeye temkinli yaklaşıyorum birde 45 gün küvezde kaldı kuzucuk teşekkür ederim cevabınız için 🥰
Edauu Hiç bisey olmuyor ben genellikle 1 ölçek fazla koyoyorum 20 aylık bi sorun olmadı biraz fazla tepki vermişsiniz acillik bisey yoktur diye düşünüyorum
Egemom21 Edauu 45 gün küvezde kaldı prematüre bebek ondan korktum mama akciğere falan kaçar diye teşekkür ederim cevabınız için