Merhaba anneler bebegim 3. Ayda diş cıkarma belirtiler göstermeye basladı doktora götürdük tabiki anlamak için fakat köpek dişler önce cıkabilirmiş suan 4 aylık gittikca huzursuz oldu sürekli agzına biseyler sokmak istiyor parmak kasıyıcılar diş kaıyıcılar neler almadım havuc vb herseyi denedim elimle kasımayı denedim calgel tetagil toz vb rahatlatıcılarıda aldık ama asla sakinleşmiyor cok hırslanıyor ve aglıyor kücük oldugu için kasıyıcılarıda tutamıyor zaten genel olarak denediklerm harici bir öneriniz varmı sürekli aglama krizler var ve artık ne yapacagımızı sasırdık lütfen yardım edin bu arada DOKTORUM HIC BİRSEY VERMEDİ NE YAPMAM GEREKTİGİNİ SORDUM ZAMAN DEDİ VE BİSEY KULLANMA GECER DEDİ bu sebeple buraya sormak istedim