betulbayar32 [silindi] tekrar tekrar gelir canım daha içinin temzilenmesi sürer baya ben 14 gündür doğum yaptım hala geliyor 🤱
Feyzosunannesi [silindi] benim bir ayda anca kesilmişti canim bitti sanıyorsun ama sabah tekrar leke geliyor sanada öyle olabilir
eceunverkanra [silindi] Benim 45gune yakin surmustu ama tabi cok az az lekelenme seklinde. Saglikla buyutun bebeginizi🌸🥰
DurununAnnesiiii Bir anda bitmiyo cnm ara ara lekenleme olur . Benimde çok yoğun deyildi ama birdende kesilmedi