Arkadaşlar lohusalık kanım azlip yoğunlaştı devam etti durup başlıyordu 40im çıktığı gün yok gibiydi ama çok hafif vardı peçete silince ertesi gün regli gibi çoğaldı yine benim bu lohusalık kanimmi yoksa reglimi ? Nerden anlicam çünkü lohusalık kanı ise 40gun geçince devam ediyorsa özur ssyiliyo ibadet yapılıyor. Ama ya ben şimdi adet olduysam nasi anlicam