Nur_61 ben de sizin gibiyiö de o nedenle sordum. 42 günlük bebeğim. Günde iki kez veriyorm. 20 gün civarında ben de bir ölçek veriyordum. Sonra sütüm biraz daha arttı Azaltırım mamayı dedim. Ama bebeğin de midesi büyüdü tabii iki ölçeğe çıkmak zorunda kaldım😅 hiç istemiyorum ben de vermek. Kilo alımı iyi olmadığı için veriyorum mecbur. Sizinkinin kilo alımı nasıl. İnsan paylaşıp konuştukça tedirginliği azalıyor o nedenle soruyorum yanlış anlamayın lütfen🥰