Altaycenk Merhaba anneler oglum 6 aya yeni girdi , biberon tavsiye edermisiniz ”tommee tippee “ , “ avent “kulandık akıtıyor, hiç memnun kalmadık , chicconuku kaldi denemyen , siz hangisini kullanıyorsunuz?
nur-nr_123 Altaycenk valla en güzeli wewbaby cnm bn dediğin markaları hep kullandım tek memnun kalduğıö buydu
Snowglobe Altaycenk eğer wee Baby almayı düşünürseniz bende hiç açılmamış var. Bime gelen cam şişe oluyo ya ikili. Onlardan. Ücretsiz sadece kargo parası ödersiniz.
Altaycenk nur-nr_123 Yıkaması kolaymi genişmi içi ? Biz alerjik mama kulandıgımız için çok yag oluyor her seferınde baya yıkamak gerekiyor
Altaycenk SEDANURRRR kapagında ğroblem oldu kapanmadı geri iade ettık aynısınan aldık ikinciside kapanmadı
SEDANURRRR Altaycenk kapağı tam kapanıyor aslında bende ilk başta tam kapanmıyor sandım ama çok çevirmezseniz tam oturuyor
Altaycenk SEDANURRRR çok denedim canım belkide anti kolik oldugu içinmi diye de duşundum , her seferinde acayıp akıttı artık başka markadan almayı düşünüyorum
Altaycenk nur-nr_123 anladım canım bizim mamada balık yagi varmış ondan heralde fırçaylada denedim olmadı sungerle yıkıyorum kaynak suyla
Zlm Altaycenk bende tommee tippe ve avent kullanıyorum ama akitmiyo uçlarını tam takiyo olduğunuzdan yada tam kapağı biberona taktiginizdan emin misiniz
Altaycenk Zlm siz habgisin kullandınız benimkiside ikisi antikoliktı ondan mi kaynakli bir turlu anliyamadım
Zlm Altaycenk Benimkide antikolik beyaz kısmı tam oturtmayinca yada kapağı tam cevirmeyince benimkiler de akiyo bazen açıp duzektil tekrar kapatıyorum