Kızlar bir kaç posta denk geldim vaktim olmadığı için posta soru soramadım. Şimdi kendi sütünüzü sagip buzluğa atiyosunuz ya. Sebep ne. İleride sütünüz gelmez vs diye mi ?
Bende eczaneden çit çitli saklanmali süt sağma poşeti aldım. Sagicam inşallah. Ama işte neden sagicaz bilenler söyleye bilirmi ? 😊