Bsr-ygt benım bebeğim 25 haftalık doğdu pramütüre 95 gün kuvezde kaldı doğuştan çift taraflı fıtığı vardı kasıkta taburcu olduğunda dr 3 500 kıloya gelince amaliyat olacak dedi kasıkta olduğu için bağırsakları kilitlermiş büyüme yaptıkça o daha tehlikeli dedi bizde olduk benkm bebeğim pramütüre olduğu için solunum sıkıntısı yasadı narkozu atamadı 5 gün kuvezde oksijen verildi kendine gelince odaya cıktık ama benımki küçük doğduğu için ciğeleri anne karnında gelişemediği için siiznki o şekilde olmaz korkmayın amaliyat yeri hemen iyileşti rabbim şifa versin ama kasık fıtığı olması gerekir diyorsa dr olsun rabbime dua edin hemen iyileşir geçmiş olsun.