Az önce YouTube dan Osman gönülal in videosunu izledim göğüs ucunda süt kabarcığı da buna sebep olur diyor sonra bir baktım göğüs ucumda beyaz bir şey var. Süt incisi deniyormuş halk arasinda. Göğsün ucunu kapattigi için süt dışarı çıkamıyormus. Meğer mastit değilmiş benimki onu görünce bebeğimi emzirdim zorla da olsa acıya dayanarak bir süre sonra patladı o kabarcık ve süt çıkmaya başladı şimdi boşaldı göğsüm sonrasında da sağdım hepsi çıksın diye, hemen indi ağrısı geçti çok şükür sızısı kaldı sadece 🙏🙏 Allah’ım anne olmak ne kadar acılı bir şeymiş ya..