Emineg35 Anneler ek gıda sürecimiz güzel gidiyor. Gel gelelim tatlara alıştıkça mama tatsız geliyor herhalde içmek istemiyor. Gelişim geriliği yaşamaktan endişe ediyorum. Gece yatmadan önce içiyor. Uyku aralarında falan. 8.5 aylık. Sizde durum ne ?
Ayssss1 Emineg35 merhaba 5 aylıkken tadımlara başladık tadım sonrası bebegim mamayı reddetti 5 buçuk aylığız 15 gündür neler çekiyorum tadımı bıraktım ama önceden 180 cc mama içen bebegim suan 1 öğünde en fazla 60 cc içiyor doktorum bidaha ki ay tekrar başlayalım dedi çok korkuyorum yine aynı olur diye 😞 sizinde daha önce böyle olmuş muydu yoksa sonradan mı oldu
Emineg35 Ayssss1 bizimde yeni başladı. Bu aralar galiba ek gıdayı güzel yediği için mamaya yeri kalmıyor. Ya da artık tatsız geliyor. Uyku da falan deneyin ben çoğunlukla öyle veriyorum. En son çare tatlandırıcı kullanacağım