Bebeğim 4 buçuk aylık şubatta işe başlamak durumundayım.neredeyse doğduğundan beri 2 saat arayla yarım saat uyuyor. İnternetten araştırdım 2 uyku şeklinde 2’şer saat uyuması gerekiyormuş. Çalışmaya başlayana kadar bir düzen oturtmam mümkün mü siz bunu nasıl sağladınız? Düzene girmeye başlar mı artık ?