Merhaba 🙋♀️ Bebeğine sadece ek gıda veren var mı? Maalesef memeyi de biberonuda reddeden bir bebeğim var. Ve tam 7 aydır sütümü sağıp, uykuda ağzına döküyorum biberon ucunu sıkarak. Şuan ek gıdada alıyor ama sütümü vermek azap haline döndü. 1 öğün 1 saati geçiyor. Belim boynum her yerim ağrıyor eğilip agzına süt dökmekten. Biberonu asla agzına almaz ne uykuda ne uyanık. Merak ettiğim belli bir aydan sonra sadece ek gıda ile devam ettirilebilir mi? Bunun belli bir zamanı var mı?
Artık ciddi anlamda yıprandım.