Gulkizim hayır canım benim tabiki normal. Anne sütü alıyorsa 10 gün mama alıyorsa 5 güne kadar kaka yapmama normal sayılıyor. Yani benim dediğim genel kendi gözlemlediğim. Bizim büyüklerde şey der az kaka yapıyorsa eğer ete gidiyor derler ☺️ Yani her bebek farklı canım benim her yetişkinde olduğu gibi. Mesela bizim bi arkadaş var kız her yediği şeyden sonra tuvalete gider. Bunun gibi yani. Kg alımını normal ise kaka yapamamadan sıkıntı çekmiyorsa kakanın kıvamı normal ise bebeğin keyifli ise sorun yok ❤️