Kızlar dünden beri çocuğumun ateşi var 17 aylık 38 bazen 39 . İlaç içmeyi sevmiyor hemen kusuyor fitil verdik bir kaç saat geçti şimdi yine başladı ateşi . Çok korkuyorum . Önerebileceğiniz yöntem varmıdır . Ayak altına vs birşeyler sürülüyor ama pek hakim değilim konuya