16.6 ile yogunbakimda yattik 12.4 ile çıktık ardindan 13 kusure yükseldi yine. Kan, idrae tahlili yapıldı bisey çıkmadı süt sarılığı dendi. 38+3 te doğum yapmıştım, 2.5 aylik olunca kendiliğinden gecti merak etmeyin. Erken dogumla ilgisi olacagini sanmıyorum.