SEDANURRRR Deletedmom0099 Zelisskk bi ara onun granül olanını almıştım ama kıyafetler kaskatı olmuştu 🤦🏻♀️ Yumuşatıcı kullanmamıştım ama yumuşatıcısı nasıl?
Deletedmom0099 SEDANURRRR granüller genelde öyle yapıyor. sıvısı tek başına da fena değil ama ben yumuşatıcısıyla beraber kullanıyorum pammmık gibi oluyo 😂
Kuzeyin_annesii SEDANURRRR Duru granül kullanıyordum leke çıkarmıyor, omo deneyeyim dedim leke çıkarıyor ama fazla kokulu. Bir dahakine baby me deneyeceğim çok övülüyor
SEDANURRRR Kuzeyin_annesii evet bazı deterjanlar çok kokulu ben bile rahatsız oluyorum bebeğim nasıl dayansın
Firdevs167 SEDANURRRR yok keskin koku oğluma bende tercih etmiyorum oğlum doğduğundan beri chicco kullanıyorum ben çok hoş kokusu 🌸☺️