Ceren_301121 Kızlar bebeğim 25 günlük 2 gündür çok fazla gaz sancısı var ne yapabilirim bu duruma kıpkırmızı oluyor sancıdan ben rezene falan içtim ama hiçbir işe yaramadı normalde hiç böyle olmamıştı
Acemiannnne Ceren_301121 kimyonlu su verebilirsiniz bir iki damla. Bizde 1 ayligiz ben nurse harveys damlaya basladim
Boncukannesii Benim bebeğimde 20 günlükken öyleydi sancidan kıvranıyordu yavrum sonra bir arkadaş nurse haryves gaz damlasını önerdi şükür ise yaradi gaz damlalarının en iyisi resmen hemen eşini gönder alsın sonrada dua et bana😊