betul91 Kızlar merhaba , bebeğim daha 37 günlük ve kasık fıtığı olduğu anlaşıldı ameliyat olması gerekiyormuş 3 aylık olunca , nasıl bir ameliyattır daha önce başına böyle bir şey gelen var mı 🙄
Nurayibrahimefe betul91 merhaba oncelikls icinizi rahatlatmak amacli soyliyim oglum dogdugunda diyafram fitigi vardi dogustan ve 1 haftalikken ameliyat oldu 1 ay yenidogan yogun bakimda kaldi ve 31. Gun benim sutumu verip denedik doktorlarla eger kusma olsaydi kalmaya devam edecekti cok sukur rabbime olmadi ve evimize geldik allaha tevekkul et cok sukur iyi bir doktorda olursa ameliyati cok buyuk riskleri yok bebegine şifa diliyorum