tugceyildiz Merhaba kızlar. Elimde kullanmadığım süt sağma makinesi var. Ben kullanıyordum daha önce aynısından, biberonu kaybolduğu ve aynı ağızlı bulamadığım için tekrar sağma makinesi aldım. Sonradan aldığım makinenin hiçbir parçası biberonu hariç kullanmadım. Olduğu gibi duruyordu. Şimdi biberonuna da ihtiyacım kalmadı. Satmaya karar verdim. Var mıdır almayı düşünen ? Fiyatı 150 tl. https://imgyukle.com/i/oRHq7x https://imgyukle.com/i/oRHzEY https://imgyukle.com/i/oRHKqv https://imgyukle.com/i/oRHU56 https://imgyukle.com/i/oRHWGp
tugceyildiz Flower123 ben gayet memnun kaldım. Epey de süt sağdım bu marka diğer makinemle. Üç kademe güç ayarı ve masaj modu da var. Ben masaj modunda bile gayet rahat sağım yaptım. Kesinlikle öneriyorum 🙂
tugceyildiz Haydinn belirttim Kocaeli😊. 7 ay önce almıştım ama yukarda da bahsettiğim gibi bunu hiç kullanmadım