gamgun Ek gidaya gecip mamayi azaltabilen ya da birakabilen var mi? Varsa kacinci ayda mumkun bu? Bi umudum olur mu diye sormk istedim..
Gryffindor gamgun Ben de bekliyim merak ediyorum. Anne sütü + mama gidiyoruz. Ek gıda da ne olacak bakalım. İlk ay zaten tadımla geçiyor da sonraki aylar doymaya başlıyorlardır artık umarım
Ezgiarda gamgun mamayi birakmadik sadece gece verdigim bir mamayi kestim ve cc olarak biraz azalttim 120 iciyrsa ek gidadan once 100 falan veriyorum zaten daha fazla icmiyor ki diger ogun ek gida alsin ama kqbul ettigi surece mamaya devam ederim
Myandi Ek gıdaya geçtk ama mama yemekten daha da zevk almaya başladı. Biberon görünce heyacanlanmalae falan🙈