Kızlar yaklasık bir bucuk sene önce sprial taktırdım ve sonra adet günlerim uzadı ara kanamalar artttı ama yavas yavas oldu bunlar hangı doktor a gıttıyseö bir seyın yok sprialde ıyı yerleşmiş dedi en son doktor hormon dan olaabılır doye yasmın verdi ama yok kanamam devam ediyor ayın 6 sımda oldum adet baya yogun bir kanama vardı neyse afedersınız bu arada acık acık yazıyorum daha sonra 10 surdu ve bıttı adetim bır gun kan gelmedı ertesı gün yogun bir kanama Boyle olan varmı sprel yuzunden dediler bana cıkartsammo ne yapsam bana bı akıl verin korkuyorum