Merhaba anneler çocuğum 13 aylık mama almaya gücümüz yetmediği için geçen doktora gittiğimde normal süt verebilirsin dedi uzun zamandır veriyorum bugün görümcem ile konuştum onun çocuğu sadece süt içtiği için vitaminsiz kalıp havale geçirmiş bebeğine süt veren varmı çok merak ettim sizce bünyeden bünyeye değişiyor mudur